Külső-belső továbbképzés SZB Munkaközösség

Beszámoló Szakértői bizottsági tevékenységet folytató megyei munkaközösség második találkozójáról

A 2019/2020. tanév második munkaközösségi találkozójára került sor 2019. december 5-én, megszokott helyünkön, a Székhelyintézmény előadó termében. A találkozó a Megyei Szakértői Bizottság és a Szakértői bizottsági tevékenységet folytató munkaközösség …

Beszámolók Kunhegyesi tagintézmény

Beszámoló a „Játsszunk együtt!” – családi délután a JNSZM Pedagógiai Szakszolgálat Kunhegyesi Tagintézményében

A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Kunhegyesi Tagintézménye játékos „Családi délutánt” szervezett a nevelési tanácsadás keretében prevenciós ellátásban részesülő kunhegyesi óvodások és szüleik számára. A program szervezésével az volt a célunk, …

Beszámolók Kunhegyesi tagintézmény

Beszámoló az Adventi szöszmötölő című programról Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Kunhegyesi Tagintézményében

Tagintézményünkben, 2018. december 10-én adventi szöszmötölőt tartottunk a nevelési tanácsadás keretén belül prevenciós foglalkozásokon részt vevő gyerekek számára. A délutáni kézműveskedés családias hangulatban telt. Az óvodások nagy érdeklődéssel várták a …

Beszámolók Kunhegyesi tagintézmény

Beszámoló a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Kunhegyesi Tagintézményében intézményvezetőknek szervezett műhelyfoglalkozásról

Tagintézményünk a többletkötelezettség vállalás terhére 2018. december 3-án műhelyfoglalkozást szervezett a járás intézményvezetőinek, fejlesztő- és gyógypedagógus szakembereinek az alábbi két témakörben: – Törvényi változások a BTMN tanulók mentesítésében – Szakértői …

Beszámolók Székhelyintézmény

Beszámoló – „A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása” című Ágazati Hálózati Műhelyfoglalkozásról

Az Oktatási Hivatal által megvalósított „A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása” elnevezésű, EFOP-3.1.5-16-2016-00001 azonosítószámú kiemelt projekt keretében 300 köznevelési intézmény, feladatellátási hely részesül komplex differenciált intézményfejlesztésben. A fejlesztések egyike az …